Δυστοπία για τους Έλληνες καταναλωτές, που βλέπουν την αγοραστική τους δύναμη στον… πάτο της ΕΕ. Για έναν ακόμη μήνα, το Μάρτιο, αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες και είναι μακράν οι πλέον απαισιόδοξοι στην Ευρώπη. Στην τελευταία έρευνα οικονομικής συγκυρίας του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών τα στοιχεία είναι απογοητευτικά. Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης εξασθένισε τον Μάρτιο […]

Αυξάνεται η απαισιοδοξία για τα οικονομικάolympia

Διαβάστε την συνέχεια εδώ…