Απαλλάχθηκε από κάθε ευθύνη η διοικήτρια του Νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός για το πάρτι που διοργανώθηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας αναφέρεται ότι «η Ένορκη Διοικητική Εξέταση που είχε διαταχθεί για το περιστατικό της εορτής των Χριστουγέννων στο ΓΝΑ «ΚΟΡΓΙΑΛΕΝΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ» κατέληξε στην απαλλαγή πάσης ευθύνης από τη Διοικήτρια κυρία Ελπινίκη Ταβιανάτου, καθώς όπως απέδειξαν οι […]
Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός: Η ΕΔΕ ξέπλυνε όλες τις ευθύνες της γαλάζιας διοικήτριας για το Christmas party – Το πόρισμα της ΕΔΕ – olympia
