Μετά από μια ώρα και ένα τέταρτο ολοκληρώθηκε το τετ α τετ ανάμεσα στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη. Παραγωγική χαρακτήρισε τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ,…
The post Μια ώρα και ένα τέταρτο κράτησε η συνάντηση Μητσοτάκη – Ανδρουλάκη: Καλή και ειλικρινής συζήτηση appeared first on Fimotro.
