Την διακοπή της χρήσης POS από 1/1/2025 για την είσπραξη κοινοχρήστων προτείνει το ΔΣ του Σωματείου Επιχειρήσεων σε όλα τα μέλη του, που παρέχουν υπηρεσίες σε 75.000 πολυκατοικίες σε όλη την Ελλάδα. Όπως αναφέρει το Σωματείο «είναι το ύστατο μέτρο προστασίας» των εταιρειών απέναντι στους ελέγχους των φορολογικών αρχών, που «λανθασμένα ταυτίζουν την είσπραξη και […]
Είσπραξη κοινόχρηστων μέσω pos: Ποιοι και γιατί ζητούν να σταματήσει – olympia
