«Αυτά είναι τα Χριστούγεννα εδώ…. όμορφα, χαρούμενα» λέει ο παρουσιαστής. «Εχει πάρα πολύ κόσμο» συμπληρώνει ο ρεπόρτερ! Και τι σοκαριστικό. Την ίδια ακριβώς στιγμή που ο παρουσιαστής εκθειάζει το «φουστανάκι το κόκκινο του Αη Βασίλη…» ο φακός περνάει πάνω από το ανθρώπινο πλάσμα που τρέμει σύγκορμο στο τσιμέντο, σαν να μην υπάρχει. Οι περαστικοί προσπερνάνε […]

Η Φρίκη και η απανθρωπιά αποκαλύφθηκε σε ένα «χαρούμενο ρεπορτάζ»olympia

Διαβάστε την συνέχεια εδώ…