Μετά τις αποκαλύψεις ότι η εταιρεία Blue Skies, συμφερόντων του Θωμά Βαρβιτσιώτη (της γνωστής πολιτικής οικογένειας) και του Γιάννη Ολύμπιου, χρηματοδοτεί μέσω (τουλάχιστον) του μισθολογίου της τα «παιδιά» της Ομάδας Αλήθειας, έχει ανοίξει η κουρτίνα των «γαλάζιων» μηχανισμών προπαγάνδας…

που αποδομούν δημοσιογράφους, πολιτικούς αντιπάλους αλλά και όποιον ασκεί κριτική στην κυβέρνηση. Η Ομάδα Αλήθειας όμως δεν εκφράζει το «όλον» της ΝΔ ούτε όλες τις «γαλάζιες» φυλές, γι’ αυτό και κάποιοι τη χρησιμοποιούν ως εργαλείο διεύρυνσης της εσωκομματικής τους επιρροής.

Είναι ενδεικτικό ότι οι αποκαλύψεις για την Ομάδα Αλήθειας αλλά και για χρήστες των χυδαίων τρολ ήρθαν σε μια συγκυρία κατά την οποία οι εσωκομματικές αντιθέσεις στη «γαλάζια παράταξη» οξύνονται, καθώς τους τελευταίους μήνες η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει υποστεί τεράστια πολιτική φθορά. 

Μετά τις αλλαγές στο Μαξίμου, την απομάκρυνση του Ελληνοαμερικανού επικοινωνιολόγου Ερικ Παρκς και την αντικατάστασή του από τον Νίκο Ρωμανό, οι συγκρούσεις έχουν μεταφερθεί και στον κόσμο των προπαγανδιστικών μηχανισμών του κυβερνώντος κόμματος, όπου διεξάγεται ένας βρόμικος πόλεμος συσχετισμών και επιρροής σε ό,τι αφορά το εσωτερικό της ΝΔ.

Πρόσωπα που γνωρίζουν καλά το «γαλάζιο» κόμμα λένε εδώ και καιρό ότι κάποια στελέχη είχαν προνομιακή επαφή με την Ομάδα Αλήθειας για να παίζουν τα βίντεό τους. Αλλωστε η προπαγανδιστική ομάδα που προβαίνει σε δολοφονία χαρακτήρα σε βάρος πολιτικών αντιπάλων, δημοσιογράφων και όποιου θέτει ερωτήματα για την αυταρχική κυβέρνηση του Κυρ. Μητσοτάκη έβγαζε γραμμή σε χρόνο ενεστώτα. 

Για να καταλάβουμε τις οργανικές σχέσεις της Ομάδας Αλήθειας με τη ΝΔ αρκεί να ανατρέξουμε στον τρόπο με τον οποίο έκανε παρεμβάσεις στο εσωτερικό του κόμματος, όπου σε μια σειρά από ζητήματα «επέβαλε» την ακροδεξιά ατζέντα και «αντιαριστερή υστερία»…

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Διαβάστε την συνέχεια εδώ…